fredag 6. mai 2016

Jeg samler på..

Mens resten av flokken la ut på ny topptur, tok Alba og jeg selfiestangen med på tur i "lavlandet".
I + 10 grader, på tørre veier, i joggesko, til fuglekvitter og med litt blomster i veikanten ble turen en fin 2-timers.
Hjem til kjempegod bok, lunch og egentrening på terrassen!
Ut på tur....

Hestene på gården

Fantastisk bok!

Fint nå, men plutselig ugress .

Egentrening

En fin gjeng passerte..

Sitat:
Jeg samler på gode opplevelser og sørger for at de skjer.
Om nødvendig må vi redigere virkeligheten litt.
Åse-Marie Nesse
En vaktbikkje




10 kommentarer:

  1. Så mange herlige turar å lesa om på bloggen din! Både med og utan ski på beina. Ja den boka er kjempefin, har nettopp lese den eg og. Ha ei flott, ny veke. Klem frå Inger

    SvarSlett
  2. Så vakre hestehoven. Ugress eller ei☺

    SvarSlett
  3. Nydeleg innlegg frå først til sist !

    God søndagskveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Kære Birte!
    Din kommentar på min blog i aftes ramte mig direkte i hjertet, 1000 1000 tak for det. Og det er gensidigt jeg er også blevet glad i dig og din blog, dine citater og din ægte og ærlige måde både at skrive men også vise billeder på, altså godt du fik den selfistang:-))))
    Bogen kender jeg ikke, men hvor ser din stund efter turen hyggelig ud.
    Klem og skøn ny dag fra Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. også sætter jeg selvfølgelig stor pris på alle de kommentarer du skriver hos mig, dem bliver jeg glad af:-)

      Slett
  5. De små hverdags opplevelsene er viktige bare en kan se de, du og Alba har vist hatt en strålende dag ser jeg.
    Så fint å ha flott turterreng å fin natur tett på, ha en god ny maiuke.

    SvarSlett
  6. Herlig det du sier - "Jeg samler på gode opplevelser og sørger for at de skjer". Veldig bra!

    SvarSlett
  7. Viktig å samle på gode opplevelser, det er sant! Anbefaler deg å ta en titt på boka Historiefortelleren, ned er knall bra :)

    SvarSlett
  8. Viktig å samle på gode opplevelser, det er sant! Anbefaler deg å ta en titt på boka Historiefortelleren, ned er knall bra :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk, Lisbeth! Snart ny langhelg og jeg er klar for ny bok så da skal jeg prøve ut ditt tips! Nyt din dag med en klem og takk fra meg

      Slett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.