fredag 24. juni 2016

Jeg liker bedre..

Sommeren banker på døren og jeg har funnet min sommerdrikk. 
I mai fikk jeg den servert for første gang og siden har det vært litt party hver eneste kveld her hos meg. 
Oppskriften er enkel:
Iskaldt (Taffel sprudle-lime)vann+en dasj saft+isbiter+frisk frukt  = En deilig frisk sommerdrikk.  
Prøv da vel :-)
Litt kunst over denne sommerdrikken

Ingrediensene (kjøpt på Rema 1000)


Jeg fråtser i sommerens go`saker


Smaken av sommer
Ordtak:
Jeg liker bedre å plukke blåbær enn å spise kirsebær med de store.


Åslaug Haga



Alba nyter midtsommer fra sin plass i kurven

8 kommentarer:

  1. Åh, så godt det ser ut! Sikkert helt perfekt på varme dager :-)

    SvarSlett
  2. Det så herlig forfriskende ut, dette skal jeg prøve :) fikk lyst på en nå her vi sitter i bilkø! Kos deg videre.
    Helgeklem

    SvarSlett
  3. Drikken ser aldeles fristende ut.. Takk for oppskriften. Og for et herlig bilde av Alba i kurven sin.. Nyt sommerkveldene. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  4. Ser ut som ein frisk og god sommardrikk !
    Takk for tipset.

    SvarSlett
  5. Uhmmm det lyder forfriskende dejligt:-)
    Søde søde Alba, hun ser så yndig ud!
    Rigtig god dag til dig:-))

    SvarSlett
  6. Mmmm så gott och läskande! :))

    SvarSlett
  7. Super... det ser ut... det smaker...
    mange vann og mange jordbærer, ingen sukker :-)))
    Mhhh. God uke. Klem fra Viola

    SvarSlett
  8. Nydeligbilde av Alba.
    Takk for sommerdrikk-tips!

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.