torsdag 22. desember 2016

Fint med ein å vere....

Julen 2015 satt jeg her i stolen og tenkte at nå ligger et langt og fint år foran meg.. Og vips er året historie og en ny jul venter. 
I går landet vi på hytten igjen. Ute er det sludd og snøstorm og inne er det julepyntet og fint. 
I 2016 har jeg gledet meg og lest mange flotte blogginnlegg. Jeg føler vi er blitt "litt venner" dette året og det gleder meg.

Skal vi øve oss på å slenge beina litt på bordet og ikke tar alt så alvorlig - denne julen? Jeg har hørt at øving gjør mester.
Jeg ønsker hver og en av dere en fredfull og fin jul.
Stille før stormen?

Snøballene gjør susen i dag :-)

Hipp, hopp, glede i snøen -)
Ordtak:
Fint med ein å vere snill i lag med,
teie still i lag med,
vere til i lag med! 
God jul fra fjellet


10 kommentarer:

  1. Ja visst är det roligt att man får vänner genom bloggarna :)


    God Jul och ha det så mysigt i stugan! :D

    SvarSlett
  2. Tænk når jeg ser dine billeder syntes jeg også lige det har været jul oppe på jeres fjell. Som altid kan jeg lide dine ordsprog.
    Så dejligt med en norsk blog ven:-)
    Ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul.
    Juleklem og stjernedrys
    Anette

    SvarSlett
  3. God jul til dere også! Blir hyttejul på oss også - og det gler vi oss til! Kjekt å følgje bloggen din - og takk for mange fine kommentarar i året som har gått!

    SvarSlett
  4. God Jul og Godt Nytt År - Juleklem fra KKann.

    SvarSlett
  5. Fod jul til deg og dine også.
    Her er me installert på hytta, sju stk små og store.
    Litt snø på terrenget, men ikkje nok til skigåing.
    Det er jul !!

    SvarSlett
  6. Kuling og regn er der her hos oss. Da ser det koseligere ut hos deg med hytte og snø. Ønsker deg og dine en fin høytidsfeiring.

    SvarSlett
  7. Nydelig ordtak!
    Vi skal også "trene" på å ta det litt avslappet.
    God jul, og godt nytt år!

    SvarSlett
  8. Kjære Birte, god jul deg og dine.
    Vi er best stemning i huset. Glede.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  9. Ett år går jo så alt for fort!
    Nå har barna dratt og jeg er tilbake på jobb, vi har hatt en fin jul så langt :)
    God jul videre til deg også.
    Romjulsklem

    SvarSlett
  10. Ja, 2016 var innholdsrikt på mange måter, men svusj så var vi i 2017. Å stoppe opp litt inn i mellom, bare nyte her og nå.. Det er så viktig. Og så deilig! :) Hoppe litt av alt man tror man skal og bør, bare være :D

    Høres ut som dere fikk en finfin jul på hytten, Birte! Forsinket, men stoooor juleklem fra meg. Takk for følget i 2016 - jeg følger videre og nyter kontakten med deg. Veldig kjekt å bli mer og mer kjent med deg. Jeg er ikke alltid like aktiv i bloggen, ei heller husker jeg nødvendigvis alltid å legge igjen en hilsen... Skal bare først og så glemmer jeg. Går litt i rykk og napp, men jeg er der. Har lovet meg selv å bli flinkere på akkurat det der med kommentarer og hyppigere besøk ;)

    Ønsker deg og dine et herlig nytt år! :)

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.