onsdag 26. april 2017

Hverdagsmiddag med gode venner

,Jeg hadde et nyttårsønske i år; nemlig å bli litt mer sosial i hverdagen.
Resultatet ble å invitere våre gode venner på hverdagsmiddag. Kriterie er at middagen skal være "type hverdag" med vann i glasset.
Den ene måneden inviterer vi, neste måned blir vi invitert.

Dette er blitt verdifulle stunder med gode venner og gode samtaler og jeg gleder meg allerede til neste treff.

Ettermiddag i gode venners lag.
Ordtak:
Den eneste måten å få en venn på,
er å være en!
Ralph Waldo Emerson

O
Kjøttsaus og pasta sto på menyen mandag



5 kommentarer:

  1. Kjempeflott ide, rett og slett... og vann i glasset er neimen ikke så verst, det heller.. Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig og kjempe god ide!
    Flott og sant ordtak også.
    Kos dere :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin måte å gjøre det på :-)

    SvarSlett
  4. Det ser ut som en virklig god kveld venner... Glede til neste :-))
    Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.