lørdag 22. april 2017

Myrkdalen - Reppane på ski - i regn.

Tradisjonen tro tar vi også ferie uken etter påske.  Anbefales. Torsdag var siste mulighet for en skitur; men regnet øste jo ned... Skal - skal ikke?
Å sitte inne med strikketøy og en kopp te fristet også mye.
Dørstokkmila var tung denne dagen men jeg kom meg ut.
3-timers flott skitur ble resultatet, men den dagen var jeg helt alene på skitur :-) Og jammen ble det tid til både strikketøy og te likevel.
På Reppane og klar for litt appelsin

Deler av turen var lyset flatt og det var vanskelig å se

Søte appelsiner er godt

Stølene på Reppane i Myrksalen


Ordtak:
Dørstokkmila er alltid lengst.




3 kommentarer:

  1. Det er rart med det, når en først har kommet seg ut er det deilig å være på tur :-)

    SvarSlett
  2. Så ut som en deilig tur, flink er du som ikke lot deg friste av strikketøyet :)

    SvarSlett
  3. Rett herlig å være ute uansett vær:) og i dag har jo det virkelig glimtet til:)) regner med du har vært ute:))

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.