mandag 11. september 2017

Hverdager er det flest av...

Knappenfjellet, som er fjellet nærmest meg, er på en måte "mitt" fjell. Ettermiddagsturene går fra Bjørge, til Rørstadfjellet, over Knappenfjellet, ned i Knappenveien, opp til Knappentunet, rundt Knappenvannet, forbi Vassteigen og rundt fjellet tilbake til Rørstadfjellet. Og vips - en fin times hverdagstur.







Ordtak:
Deilige høst!
Min sjel er viet til den, og hvis jeg var en fugl, ville jeg fly over jorden på jakt etter kommende høster.
George Eliot





4 kommentarer:

  1. Ja, det er mye flott om høsten også :-)

    SvarSlett
  2. Så fint å ha tursti så nær.
    Det er fint både i sol og litt regn på slike stier.

    Fin ny veke frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Herlig, du er heldig som har så mye fin natur rett utenfor døren :)

    SvarSlett
  4. Høsten er nydelig og det er mye som skjer i naturen. Har "mitt" byfjell som er akkurat passe nok unnå, men som gir meg en følelse av fjell og skau likevel. Det gjør godt å lufte seg litt. Slik lader jeg aller best :) Nyt turen din, fine Birte!

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.