lørdag 29. april 2017

Med kjole og vin i sekken..

Fredag var jeg invitert på venninne-kveld i Bergen sentrum og nydelig vær gjorde at buss ble byttet ut med tursko. Pentøy, sminke og vin ble puttet i sekken og 2 timer senere ringte jeg på døren hos venninnen.
Etter en liten tur på badet var også jeg kjolefin og klar for damefest. Resultatet ble en deilig kveld i gode venners lag.

Kanskje maten smakte enda bedre etter den oppladningen?
Kjole, sminke og vin pakkes :-)

En suss til Alba som ikke får være med på denne turen

På menyen sto risotto, salat og foccatia. Nydelig godt.

Emilie nyter også kvelden

Ordtak:
Å gå tur er menneskets beste medisin!


5 kommentarer:

  1. Ja, du Birte, du Birte.. Du ser en turmulighet i det meste, og det er jo helt supert.. At å gå tur, er en god medisin, er det vel ikke mange som tviler på.. Fortsett med det og fortsatt riktig god helg. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Så sprek og flink du er! Ser ut som dere hadde en koselig kveld, gode venner er godt å ha!

    SvarSlett
  3. Du er modig som putter vin og kjole i samme sekk :-) Det kunne jo bli en lekkasje :-)

    SvarSlett
  4. Flott kombinasjon,
    trim og anna hygge :)

    SvarSlett
  5. Hihi, så moro kombo. Slett ikke verst innhold i den tursekken der. Viktig å kose seg i godt selskap ;)

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.