søndag 2. april 2017

Takknemlighet

Alba er 3 og et halvt år og i går var dagen da hun skulle delta på sitt første  hundetreff med andre dachs-hunder.
I hallen var det mange av dem- ja, de fantes i alle vinkler og variasjoner. De var store og små. De løp og de lekte. Men til slutt finner man sin favorittvenn.

EN venn du har lyst å være med hele tiden. Jeg tror rett og slett de ble litt glade i hverandre - hun og han. Ja, sånn er livet for oss alle.
Du og jeg


Litt vann gjør susen

Og så var vi i full gang igjen

De små tok det litt mer med ro

Men så var det oss to igjen
 
Litt vann og kos må til før jeg skal fortsette leken


Hvem av oss er raskest, mon tro?


Ordtak:
Takknemlighet er en sykdom som hunder lider av.


To timer holder, tenker jeg.



5 kommentarer:

  1. Så søte de er sammen :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig.. En pitteliten vårforelskelse kanskje.. Albas nye venn var jo kjempesjønn med kroppen full av krøller.. Tipper at de begge kjente at nå er det virkelig vår i luften.. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  3. Munter lørdag var det for alle som er involvert.
    Takk for vakre bilder.
    God søndag kveld. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  4. Så kjekt at dei firbeinte finn kvarandre.
    Koselege bilder.

    SvarSlett
  5. Så herlig, her var det en som koste seg!!

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.