tirsdag 21. august 2012

Kokstad - Søreide - Bjørge

Trim må jeg ha og i en travel hverdag må jeg bruke fantasien for å finne åpninger for turene mine. Da er det en god ide å gå hjem fra jobb. La meg vise deg hva jeg opplevde idag.
Bilene kjører ikke lenger om Søreide men gjennom Knappetunellen; fra Dolviken under Søreide og Nordåsstraumen til Sandeide.

Derfor blir turveien min nå nesten fri for biler.

Syklene til venstre - de gående til høyre







Fluefiske ved Straume bro



Naustene under broen ved Bjørgeveien





Nyperoser


Bilkøene som jeg masjerte forbi :-)






6 km og 1 time senere ankom jeg Bjørge; ferdig trimmet og med hele kvelden til disposisjon.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.