søndag 18. november 2012

Det snør, det snør..

Våknet til snøstorm og 0 grader idag; ett fasinerende og deilig vær.  
I sånt vær har jeg absolutt ikke lyst å reise tilbake til hverdagen.
Jeg har lyst  å være ute i været.
Jeg er heldig som har en kreativ tvillingsøster som liker å overraske meg med flotte håndlagde kunstverk.
For mange år fikk jeg disse julemusene; de bor på hytten.
Idag ble de hentet ned fra loftet.
Og når disse er kommet ned igjen; 
blir det julestemning rundt meg.
TAKK Kari.

Tur:
Ingen :)

Ordtak:
Alle snakker om været, men ingen gjør noe med det.

 

1 kommentar:

  1. Jeg elsker disse uværsbildene dine, Birte.. Fårbare lyst å ta på meg hue og varme klær og gå ut.. Godt gjort å se det fotogene i ruskeværet..

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.