lørdag 3. september 2016

Hvis du venter..

På turene mine treffer jeg ofte dyr og dagens tur var intet unntak. Disse sjarmørene gir meg masse ro i sjelen og gir også turene en ekstra dimensjon. På dagens 3-timers-rundtur fra Myrkdalen, opp til Vetlebotn, videre opp skitrekket og ned igjen bak hytten traff vi både kyr og sauer. Jeg blir så glad for å se dem.
Noen av bildene i innlegget er fra sommerens tur i Brekkedalen.
Velkommen til fjells, Birte!












Ordtak:
Hvis du venter på det rette øyeblikket der alt er trygt og sikkert,
vil det aldri komme.

Fjell blir ikke besteget,
løp blir ikke vunnet,
og varig lykke blir ikke oppnådd.
Maurice Chevalier




7 kommentarer:

  1. Skjønne dyr! Syns også det er noe beroligende med dyr :-)

    SvarSlett
  2. Fint innlegg.
    Eg trefte også sauer og kviger på turen min i dag,
    dei sa at dei er lei av regn ;)

    God laurdagskveld

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var det samme "mine" formidlet! Nok er nok!

      Nyt din kveld kjære du.

      Slett
  3. Dejlige modeller, smiler især stort ved den første:-)))) jeg er vokset op med kvæg i moderate mængder. De fleste var så søde.

    Igen et skønt ordsprog, tak for det!-er ikke så god til at vente alt for længe;-)
    Ha en skøn skøn dag Birte!
    Kram og klem

    SvarSlett
  4. Hahhahaha - flirer så godt av det første bilde - herlig blinkskudd.

    SvarSlett
  5. Finfina bilder på både kor och får! Tycker det är så fint när man ser dem i fjällen :))

    SvarSlett
  6. Flotte bilder, ha en riktig god helg!

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.