onsdag 9. november 2016

Når jeg teller..

4 uker etter Alba brutalt ble overfalt av to store hunder på fjellet, er vi i gang igjen. Sammen med Luna - Albas gode hundevenn ble det i dag 1/2 times tur i skogen. godt for kropp og sjel å være i gang igjen selv om Alba halter, er veldig på vakt og vil ha mye trøst underveis. Men akkurat derfor er det så fint å ha en venn som snille Luna. Med minus 4 grader og ull-lue kjøpt i Praha tredd nedover ørene holdt jeg varmen. Og om en liten måned er jeg tilbake i Praha; til jazz, julemarked og sosialt samvær. Gleder meg.
Ikke vær redd, Alba. Dette går helt fint.

Var det mulig å få en liten godbit?

Oda og Alba på tur i nærområdet

SÅ godt det er å være i gang igjen!!

Og ja-takk til enda en god-bit.
 Ordtak:
Når jeg teller mine gleder, teller jeg deg to ganger.

Dette går fint, Alba.

Utsikten er det lite å si på. Haakonsvern til høyre.

?




9 kommentarer:

  1. Fyy, Najo har blivit attackerad två gånger av stora hundar också, inget roligt alls även om det gick bra. Kan ju göra så de blir hundrädda---Tur Amba är på bättringsvägen iallafall :) Härliga bilder från turen :D

    SvarSlett
  2. Så godt å se at Alba er ute på tur igjen, og så godt å ha en bestevenn i Luna, som kan passe på.. Håper Alba blir trygg og glad i turgåing igjen. Fine turbilder, som alltid. Klem

    SvarSlett
  3. Åhh, hvor er det godt at se Alba i vigør igen, hun skal nok blive tryk med dig ved sin side<3 så skønne billeder. Albas veninde Luna ligner lidt den race vores Santa er en Eurasier, kan det passe?
    Ha det godt klem og kram fra mig

    PS herligt ordsprog<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anette, Ja, Luna er en Eurasier!

      Slett
  4. Fine bilder.
    Herleg sitat, og herlege Alba.
    Du må nok gi henne all den trøst ho har behov for.

    SvarSlett
  5. Så flott å se at skjønne Alba er på tur igjen - god tur til dere.
    Ha en finfin fredag og god helg.

    SvarSlett
  6. Så deilig tur og så bra det går bedre med Alba :)

    SvarSlett
  7. Du har så mange fine turbilder! Nå snart begynner du vel å legge ut bilder av skiturene dine også, tenker jeg. Det blir kjekt! :)

    SvarSlett
  8. Så herlig innlegg, masse frisk luft å fin natur.
    Så fint at Alba har kommet seg, det var nok en ubehagelig å skremmende opplevelse for dere begge.

    God kveld til dere.

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.