fredag 8. september 2017

Tur til Rasletinden (2105 moh)

Helgen på Beitostølen bød på flere flotte fjellturer. Dagen etter Besseggen ventet Rasletinden. Turen startet på Valdresflya. Vi fulgte stien fra parkeringsplassen ved hovedveien, innover fjellet før klatring oppover steinura. På toppen ventet 0 grader, litt snø og tåke. En fin tur med gode kollega. Tid: 6 timer t/r.
Jippi - nok en topp på over 2000 moh
Flotte, tilrettelagte stier innover fjellet

Ett nytt  turområde for meg. Jeg liker det godt!

Deilige høstfarger og skarp, fin høstluft

På vei oppover. Det gikk unna!

Ordtak:
Gode venner er engler som løfter oss opp igjen når våre vinger har glemt hvordan det er å fly.
Nils Bredersen



3 kommentarer:

  1. Det er flott i fjellet om høsten :-)

    SvarSlett
  2. Høsten er fin i fjellet, nydelige bilder :)

    SvarSlett
  3. Sukk! ❤ Så nydelig fjell. Bonus fjelltur etter Besseggen. Dere er heldige :)

    Jeg har allerede alarmert mine turvenninner om disse to turene. Vakkert - og du er sprekere enn sprekest. Kjekt å gjøre noe aktiv sammen med kollegaene. Får så fine minner og kommer tettere på hverandre. Ukjente fjell - men jeg liker det jeg ser :D

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.