onsdag 30. desember 2015

Øyeblikket og tilbakeblikket

Etter en pause startet jeg opp igjen bloggen i februar -15.  
Når jeg ser tilbake og er glad jeg startet å blogge igjen.
Livet studeres fra en kafestol i Bergen
Bloggen driver meg til å se ting med nye øyne, til å gå nye veier, til å prøve nye ting og til å bli flinkere til å formulere det. 

I 2015 har jeg gått på mine høyeste fjelltopper, jeg har syklet nye stier, fisket nye fisker, laget ny mat, strikket nye fletter, sunget nye sanger med det fineste sangkoret og gått "1 million" nye turer med Alba dvergdachs. 
På fjellvei 
Noen av gensrene som er strikket

Geitene i Jordalen
Sykkeltur på vakre, vakre Svanøy

Det fineste sangkoret

På vei til KVASSHOVDEN (ved Ulvik)


Nyter vakker utsikt i Myrkdalen
Takk til dere som har fulgt meg på denne reisen. 
Takk for motiverende og fine kommentarer. De har alle gledet og varmet meg langt inn i hjertet. 
Jeg fortsetter blogglivet og drømmer om minst like mange spennende opplevelser til neste år.

Takk for det gamle!
Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år.
Sitat:
Vi skriver for å smake livet to ganger, i øyeblikket og i tilbakeblikket.

6 kommentarer:

  1. Jeg håper du får mange kommentarer på innlegget ditt. Du har en flott blogg og en blitt en dyktig fotograf. Jeg er glad for at du kom tilbake til bloggverden.. Takk for det gamle, og godt nytt tur-år til deg også..Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Ser ut som et hyggelig år :-)
    Har nettopp blitt kjent med bloggen din, og liker den godt :-)

    SvarSlett
  3. Et riktig godt Nytt År til deg også Birte :-)

    SvarSlett
  4. Hej Birte!
    Måtte altså lige kopiere dine ord :Bloggen driver meg til å se ting med nye øyne, til å gå nye veier, til å prøve nye ting og til å bli flinkere til å formulere det-meget sigende, sådan føler jeg det også ofte, og vældig godt!
    Det er skønne billeder, holder meget af Norge, den friske luft og det fascinerende landskab, og du er god til at bruge den.
    Glæder mig til at følge dig i det nye år:-)
    Også et fantastisk godt nytå til dig!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  5. Fin blogg, Birte :-) Flott å se gleden og de gode øyeblikkene. OG fine bilder og opplevelser :-) Og så mange gensere du har strikket!!! :-)

    SvarSlett
  6. Og takk til deg for at du blogger og deler dine opplevelser og interesser!

    Du er en veldig god formidler og det vises så godt at du trives med det du gjør. Nyte øyeblikkene og se mulighetene. Du er til stor inspirasjon på mange plan.

    Snart helg - kanskje får jeg nyte det gode vinterværet også på dagtid i dagslys. Tvi tvi! :)) Kos deg!

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.