mandag 17. desember 2012

Juleferie

Idag var siste dag på jobb og foran meg ligger 2 ukers ferie. Uvirkelig.
Kanskje fordi jeg ikke har noen store planer.
Det nærmer seg jul og hva passer da bedre enn å vise dere da vi, på fjelltur høsten 2010, skulle fotografere Karis skjønne hjemmelagede nisser.
Det ligger mye kjærlighet i disse Isolde-nissene og jeg tror de koste seg like mye som oss på turen.
Men det er travelt å ha nisser med på tur.. .
Og den som ikke vil sitte i ro må få litt hjelp.
  Gøy å klatre i trærne eller bare hvile seg på en stein. 
Flaskenissene var også på tur.
Og fotografen gjorde så godt hun kunne.
 Tur:
Oppheimsdalen
 
Sitat:
Hvis du glæder dig
ved mangt,
gør du nuet
rigt og langt.
 
Tvillingene
 
 

2 kommentarer:

  1. Isoldenissene til Kari er jo bare helt sjønne.. Flotte høstfarger var det også..

    SvarSlett
  2. Så enig, så enig. Jeg kjenner det er deilig med ferie; ha god tid og bare kose seg.

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.