søndag 2. desember 2012

Minus 18.5 og silkeføre

Måneskinn i natt ble en nydelig dag idag.
Det anbefales å bruke første søndag i advent på denne måten.
Ny tur ble utprøvd. Kulden gjorde at vi bestemte oss for en kort tur. Derfor ble det ingen mat med i sekken; 
det valget angret vi på! Energien vi fikk underveis gjorde at vi ville gå MYE lenger.
10 cm nysnø og silkeføre. Ingen har vært her før..
Gårdsdagens monstermast?
På Vikafjellet finner vi endel kraftmaster. Disse er gode å ha i tåke og dårlig vær og gjør at vi har (bedre) kontroll når vi finner mastene. 


Tur:
Startet ved Skjelingavatnet og gikk mot Ramslifjell. Ca 10 km.
(Mobilen ville ikke telle km. Det ble for kaldt...)

Ordtak:
Husk at smile
før du sover.
Så går dagens
surhed over.
Piet Hein


Dagens genser (BERGENSER)


 
 

2 kommentarer:

  1. Utrolig fine bilder! Etter eksamenstiden blir jeg med på skitur! Stor klem fra en misunnelig datter

    SvarSlett
  2. Tusen takk du skjønne. Jeg gleder meg masse. Du og jeg og fotoappatatet og masse godt i sekken! Klem fra mamma

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.