mandag 10. august 2015

Ny fjellstøvel ++

På dagens tur tur til Voss sto ny fjellstøvel på handlelisten.
På sportsbutikken ble jeg anbefalt å prøve Alfa Juv APS og da ble det ikke nødvendig å prøve flere; skoen var fantastisk på foten og det er sjelden jeg har følt slik behag ved første gangs prøve. 
Gripeevne, best i test
Skoen skal iflg reklamen, "være en fantastisk fjellstøvel for toppturer og turer med tung sekk - være vedlikeholdsfri og svært slitesterk. En suveren allrounder for bruk i høyfjellet".
Jeg gleder meg til nye turer!
I flere år har jeg hatt en supergod Norrøna vintertighs! 
Jeg har ønsket meg en til, men har ikke funnet.. 
Men på Voss finner jeg det meste og her fant jeg favoritt-turbuksen!
Sitat:
Hvis du glæder dig ved mangt,
gør du nuet rigt og langt.
Piet Hein

2 kommentarer:

  1. Fjellskoene var superfine.. Det er utrolig viktig med gode sko i fjellet. Men ta med litt plaster i lommen for sikkerhets skyld i starten. Hørte at Norrønabutikken her i Trondheim får inn nye varer i dag, så kanskje jeg også må stikke nesen innom.. God tur videre og nyt dagen!

    SvarSlett
  2. Bra å ha utstyret iorden til turen!

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.