mandag 24. september 2012

Til Vikøyri på garnhandel

Endelig var helgen her; en helg jeg hadde gledet meg til lenge. Bursdagsfeiring sto på programmet og når jeg er så heldig å ha en tvillingsøster er det ekstra gøy å finne anledning til å feire sammen.
Myrkdalen lørdag morgen

Lørdag morgen var målet klart; biltur til Vik for å besøke garnstova som hadde opphørssalg. Dette er jo en godtebutikk for oss som liker å strikke.

Fotostopp på Vikafjellet
 
Fotografen
 
og Skappelgenseren min vokser fort frem på pinner 8
 
Vik er en vakker bygd med masse flott gammel trehusbebyggelse. Slikt blir det fine bilder av.

 
Det blir ogs fine bilder av å ligge på en benk i Vik.
Etter sighseeing og kaffe på meieriet ventet sanking av rekved; som mine kreative søstre sier kan brukes til så mangt.
 
På hjemturen fant vi en flott bambusstang som blir hyttens nye flaggstang. Vimpel skal kjøpes og min Lærdalssøster forsikrer om hvor enkelt det er å få hyttens navn (OdLaBu) sydd på vimpelen. Jobben er hennes!
 
 
 
 
 
 
Dagens ordtak:
Kreativitet er kanskje medfødt, men den vokser jo mer du utfolder deg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.