søndag 21. oktober 2012

Ettermiddag og tur til Mørkvestølene

Regn og sludd en lørdag ettermiddag der middag, ferske aviser og godstolen fristet mer enn tur, bestemte vi oss likevel for en rask kveldstur.
Og jeg sa til meg selv at vi trenger jo ikke gå så lang..
Mine venner i fjellet
Det går tungt i starten.
Etter en stund løsner det og kroppen føles lettere og humøret stiger proporsjonalt med farten og tilbakelagt distanse. Jeg vet at endorfinene er i ferd med å slå inn, kroppen får vinger og kan gå og løpe i det uendelige. 
Vakre Mørkve
Hjemme venter dusj, deilig middag og en avslappende og fin kveld.

 Tur:
Mørkve - Mørkvestølen. 6.5 km.

Ordtak:
Det å ha det godt, er ikke noe du får -
men noe du må bestemme deg for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.