tirsdag 2. oktober 2012

Regnvær

 
 Det drypper
og drapper og spruter og spretter.
Og vannet det sildrer og renner og detter.
Fra håret til nakken
og langt inni øret;
Så  er det bare litt
glubb, glubb å høre!
 Sendedalen (Vikafjellet) var dagens turmål.
Yr.no meldte om mye nedbør. Og mye nedbør ble det.
Stien var vanskelig å få øye på.
Skulle vi nå målet måtte vi tenke litt alternativt; så
av med fjellsko og sokker, og igang med å vasse.
Det var friskt og det var kaldt. Sludd, + 2 grader og mye nedbør.
 
 
 
Dagens tur:
 Sendedalen på Vikafjellet. 9.8 km.
 
Dagens ordtak:
Jeg trenger ikke dra til Bergen
og jeg sparer litt på det,
Jeg kan bare rope "Gå mann!"
så høljer regnet ned.
Høstens paljett er nydelig
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.