onsdag 22. juli 2015

Bursdagsgave i et helikopter

Hva gir man i bursdagsgave til en som har alt og
som ønsket seg en opplevelse? 
Helikoptertur så klart!
For 10 år siden var gaven et fallskjermhopp. 
Denne bursdagen ble det helikoptertur.
Fra Voss og Bømoen gikk turen over fjellene til Hardangerfjorden.
Vi kom lavt over snødekte fjell og plutselig var Hardangerfjorden langt, langt der nede under oss! Det var ikke fritt for at magen nesten vrengte seg der ett lite øyeblikk..
Jeg glemte til og med å fotografere :-)
God guiding underveis gjorde turen optimal.
Takk til Fonnafly og til en flyger som gjorde gaven til en suksess.
Sitat:
Den som nyter svevet, lander som regel godt.

1 kommentar:

  1. Fantastisk gave! Jeg er også tilhenger av å gi opplevelser i stedet for ting og tang som de fleste gjerne har nok av likevel. Trenger ikke hyllefyll :P . Må være perfekt på dagen det der. Og ikke minst, en opplevelse dere fikk dele :)

    Skulle gjerne vært hjemme da sommerbåten var i Florø, men da koste jeg meg på landet i Danmark ^_^ Kjekt at du husket på meg og strikkegeriljaen, hihi! Har faktisk ikke sett innslaget fra byen ennå, bare hørt om det fra kjente hjemme. Må nok se det på nettet ;)

    Vi kom hjem rett før helgen fra ferieturen, men har ikke fått gått gjennom bilder og slikt ennå... Og tro meg, det er mange, haha! Tipptopp ferie, kan ikke huske at vi har hatt en så deilig og avslappet ferie på år. Elsker Danmark :D

    Nyt sommer'n og god bok til deg. Må sjekke den Stoner. Leverte inn 2 bøker og hentet 2 nye som lå og ventet på meg på biblioteket i går ;)

    SvarSlett

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.