søndag 19. juli 2015

Ingenting-skal-gjøres-dagen

Langhelg på hytten nærmer seg bønnhørlig slutten. 
Yr.no meldte fin fredag og mye vatn og ruskevær resten..
Fredagen måtte utnyttes godt; vi sagde, vi slo, vi reparerte, vi malte, vi solte oss og vi spiste alle måltider ute.  
Så da kunne været bare komme for jeg fikk et godt råd av min gode venninne Vigdis: 
I morgen må det bli "ingenting-skal-gjøres-dagen", Birte. 
Jeg fulgte rådet.
Jeg leste bok. Og denne boken er det problematisk å legge fra seg. 
STONER av John Williams. 
"For en bok! Et lavmælt mesterverk" 
står det å lese på anmeldelsen. Jeg er enig.
Dagen fløt avgårde, litt bok, litt kaffe, litt avis, litt mat. 
Regnet trommet på vinduene og det var egentlig helt greit. 
Alba var godt fornøyd med innelivet for kvelden før ble hun bitt av "jord-veps" og måtte til legen. Hun ble veldig dårlig men kviknet heldigvis fort til igjen.  
Sitat:
Den lever best som kan kunsten å slappe av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.