mandag 13. juli 2015

Morgenstund har gull i munn

Idag våknet jeg veldig tidlig... 05.30!
Jeg sto likegodt opp, tok på treningstøy og kjørte og parkerte ved jobb, 
før jeg gikk en rask morgentur til Storerinden.
I natt har det regnet trollkjerringer men nå var regnet stilnet. 
Nå var det dogg i gresset; så fint!
Oppover er det ingen biler; bare fuglekvitter og fred og ro. 
Rødkløveren omkranser veien overalt og 
nyperosene er så rak og majestetiske der den står!
Belønningen fikk jeg på toppen; 
nydelig utsikt til Flesland, til Liatårnet, til Øygarden og til Bjorøy.
Turen er kun  1.5 km hver vei men 
gir en frisk start på arbeidsdagen!
Sitat:
Det er aldri for sent å få en god start på dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad hvis du ønsker å legge igjen en kommentar og plutselig ser du meg på din blogg.